Efektīva personiskā saziņa sabiedriskajās attiecībās analizē, kā var uzlabot saziņu, pārvaldot sabiedrisko sakaru veidošanas, ziņas veidošanas, domāšanas un izturēšanās veidus. Šī grāmata sniedz praktiskas vadlīnijas, lai izprastu dažādos, saziņu ietekmējošos aspektus. Tiek aplūkoti procesi, uz kuriem balstās dialoga veidošana, konfliktu risināšana, spriedzes mazināšana, efektīva klientu apkalpošana un daudzas citas tā dēvētās «maigās» saziņas prakses iemaņas. Endija Grīna grāmata ir arī vērtīgs palīgs, lai izprastu jaunās tendences un izaicinājumus, ar kuriem sabiedrisko attiecību speciālisti saskaras informācijas pārpilnības laikmetā, to skaitā cilvēku savstarpējās un dziļi personiskās saziņas veidošanos un speciālistu kā «dzīvu zīmolu», kā arī mutvārdu – un datorpeles klikšķa – saziņu.
Situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadīšana
Reputācijas vadības stratēģijas paver ieskatu radikāli jaunā pieejā situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadībā. Šī grāmata nav akadēmisks izdevums, lai gan tajā ir atsauces arī uz citu autoru darbiem, domām un uzskatiem. Tajā ir doti vairāki piemēri, tomēr tā nav situāciju piemēru konspekts, kas atklāj to, cik būtiska ir uzņēmuma reputācija. Tā nav arī «ko darīt» rokasgrāmata, lai gan katras nodaļas beigās tiek sniegti praktiski padomi un ieteikumi. Tā drīzāk ir pārdomu rezultāts, «signāls pārmaiņām», kas radies, apkopojot autora darba pieredzi.
Grāmatā aplūkots, kā uzņēmumos tiek definēta un vadīta reputācija, kādas tendences, pārmaiņas, būtiskākās atšķirības vērojamas reputācijas terminoloģijā, stratēģijās un sagatavotībā krīzes situācijām un kādas pārmaiņas būtu veicamas krīžu vadībā, situāciju vadībā un sociālās atbildības aspektā.
Sabiedriskajās attiecības bez radošas pieejas neiztikt, tāpēc jo svarīgi ir izprast, kā darbojas procesi. Autors grāmatā aplūko piecus radošā procesa “i”: informāciju, inkubāciju, ilumināciju, integrāciju un ilustrāciju; ideju rosināšanas tehnikas; prāta vētras; ideju attīstīšanu; radošuma kavēkļus, kā arī radošas personības un uzņēmumus.
Šis nav radošu ideju katalogs, lai arī tiek minēti daudzi izcilas kreativitātes piemēri. Grāmatas galvenā ideja ir palīdzēt PR speciālistiem izprast radošu spēju būtību, lai tās efektīvāk izmantotu savā darbā, kā arī citās dzīves jomās.
Autors: Deivids M. Herolds, Donalds B. Fedors
Līderības stratēģija, kas patiešām strādā
Kāpēc aptuveni 80 procenti no visām ierosinātajām pārmaiņām norit sarežģīti un haotiski un beidzas neveiksmīgi? Kādi ir galvenie klupšanas akmeņi pārmaiņu vadībā? Kas jāņem vērā, vadot pārmaiņas?
Pamatojoties uz vairāk nekā 8000 vadošo darbinieku aptauju un vairāk nekā 300 konkrētu pārmaiņu ieviešanas gaitas analīzi, grāmatas autori piedāvā jaunu praksē pārbaudītu pārmaiņu modeli. Grāmatā praktiski padomi doti tiem, kuriem jāuzņemas pārmaiņu līdera loma – izpilddirektoriem, konsultantiem, kā arī vadībzinātnes studentiem.