Izcili filozofi par zīmoliem
Šājā oriģinālajā un izdomas bagātajā grāmatā par mūsdienu zīmola vadību Toms Brauns mums atklāj, ko izcili Rietumu pasaules domātāji varētu teikt par zīmolu, ja viņi dzīvotu šodien. Grāmatu bagātina mūsdienīgi piemēri, ieskats katra filozofa domāšanā un atziņās, kas ļauj mārketinga un zīmola speciālistiem gūt jaunus uztveres un domāšanas apvāršņus.
Krāsās balstītas darba lomas ir radušās divu iemeslu dēļ.
Pirmais – ļaut darbiniekiem un vadītājiem daudz brīvāk runāt citam ar citu tādā veidā, ko katra puse saprot, un valodā, kas pārvar lingvistiskās barjeras.
Otrais – radīt atgriezeniskās saiknes informāciju par to, kā darbuzdevums tiek veidots, un izgaismot vājās vietas darba sistēmās.
Autors uzskata, ka daudzas problēmas rodas dēļ veida, kā tiek noformulēts veicamais darbs. Tā dēļ darbiniekiem rodas šaubas par savu atbildību un tās robežām. Tam seko milzīgs laika patēriņš, tiekoties un mēģinot noskaidrot un nošķirt darbinieka pienākumus no kolēģu pienākumiem.
Autori: Deivids Filipss un Filips Jangs
Praktisks ceļvedis, kā izveidot tiešsaistes stratēģiju sociālo plašsaziņas līdzekļu pasaulē
Internets ir radikāli pārveidojis sabiedrisko attiecību praksi. Pārmaiņas skārušas ne tikai veidu, kā sabiedrisko attiecību speciālisti veic saziņu, bet arī mainījušas pašu saziņas dabu.
Šī grāmata sniedz ieskatu lasītājiem, kā gudri un efektīvi izmantot sabiedriskās attiecības tiešsaistē.
Autori piedāvā plašu ieskatu sociālajos plašsaziņas līdzekļos, aplūkojot pārmaiņas kultūrā, saziņā un vērtībās, pētot jaunos informācijas modeļus, kā arī detalizēti analizējot interneta komerciālo nozīmi un tā izmantošanu kā plašsaziņas līdzekli.
Nav universāla veida, kā vadīt valdes sanāksmes, taču, lai tās vadītu un lai sniegtu savu ieguldījumu, nepieciešams rūpīgi sagatavoties. Normatīvu daudzuma un biznesa sarežģītības palielināšanās valdes locekļu uzdevumu var padarīt vēl izaicinošāku.
Valdes sanāksmes sniedz pakāpeniskus, praktiskus padomus par katru ar šo tēmu saistīto jautājumu. Grāmata ir rakstīta dzīvīgā, viegli lasāmā valodā un ir pārdomāti strukturēta – nodaļas «Pirms», «Sanāksmes laikā» un «Pēc».