Kā sasniegt pircējus ar ziņu apskatu, emuāru, aplāžu, virusālā mārketinga un tiešsaistes mediju palīdzību.
Autors: Deivids Mērmans Skots
Tiecoties pēc labas peļņas internetā, uzņēmējiem jāņem vērā, ka klienti meklē nevis reklāmas saukļus, bet gan informāciju, sadarbību un izvēli.
Atbildes uz jautājumiem, kā internetā īstenot klientu vēlmes un gūt panākumus biznesā, sniedz Jaunie mārketinga un sabiedrisko attiecību likumi.
Ar konkrētiem piemēriem šajā mārketinga ceļvedī sniegts īpašs darbības plāns, kā noteikt mērķauditoriju, radīt saistošus vēstījumus, kas uzrunās īstos cilvēkus, un kā panākt, lai klienti pērk arvien vairāk.
Laba slava sekmē uzņēmuma izaugsmi, turpretim slikta reputācija biznesu var arī izputināt. Idejas un padomus uzņēmuma labā vārda kaldināšanā grāmatas autore Sandra Olivera piedāvā smelties sekmīgu starptautisku uzņēmumu pieredzē un atbildēs uz jautājumiem, kā veidot un saglabāt uzņēmuma reputāciju, kā integrēt sabiedriskās attiecības mārketinga plānā, kā plānot un kontrolēt sabiedrisko attiecību stratēģijas u.c.
Autore uzņēmumus un arī starptautiskas kompānijas sabiedrisko attiecību jautājumos konsultē jau 20 gadus.
Starptautisks bestsellers
Pateicoties šai grāmatai, jūs iemācīsieties atdzīvināt savu dabisko ziņkārību, ķerties pie problēmu risināšanas iepriekš neapzinātos veidos, kā arī baudīt veiksmi un apmierinātību gan darbā, gan privātajā dzīvē. Rotaļīgi, pamatīgi un uz pozitīvas nots noskaņoti, KAĶI sniedz jums tieši to, kas nepieciešams, lai iegremdētos savā inovācijas spēkā un tad sētu to savos darba kolēģos. Lai gan vairākums biznesa domātāju uzlūko šo izaicinājumu no augšas, Stīvens Landins raugās uz šo tēmu ar kaķa acīm, izskaidrojot, kā likt ikvienam darbiniekam, lai arī kāda līmeņa viņš būtu, domāt un rīkoties inovatīvi. Viņš runā par izaicinājumiem inovāciju ceļā un piedāvā praktiski veicamus pasākumus, kas vērsti uz šo šķēršļu pārvarēšanu.
Jūs iemācīsieties, kā:
– būt drošiem (bailīgi kaķi nekļūst inovatīvi);
– pārstāt būt normāliem (spēlējiet pēc saviem noteikumiem!);
– izmantot neveiksmes savā labā (tas ir vienīgais veids, kā mācīties).
Skaidra un atklāta valoda darbā
Šī grāmata ir paredzēta cilvēkiem, kuri vēlas uzzināt, kā izvairīties no nepārtrauktas maldināšanas un liekulības, kas galu galā liek justies sakautam, apmulsušam un pat nedaudz netīram. Tā sarakstīta, domājot arī par tiem cilvēkiem, kuri, pārnākuši mājās no darba, nespēj vien beigt brīnīties: «Kas gan ir tas, kas uz mani vienmēr atstāj tik negatīvu ietekmi?» Ja viņiem liktu atbildēt uz sev uzdoto jautājumu, daudzu atbilde būtu šāda: «Tas viss ir tās tukšās muldēšanas dēļ, ko man nākas paciest!» Pat cilvēki, kas ignorē tīšu maldināšanu, attopas, ka ir tajā iesaistīti. Viņu reakcija uz liekulīgajām runām vairāk vai mazāk ir tāda pati.