Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Dažkārt tieši ārvalstu tirgi paver pavisam jaunas un daudz plašākas iespējas nekā vietējais tirgus, taču, lai gūtu panākumus, jāpārzina starptautiskā biznesa spēles noteikumi. Tiem, kuri vēlas apgūt starptautiskā biznesa plašumus, ir vērts smelties pieredzi un padomus veiksmīgu starptautisku uzņēmumu vadītāju atziņās par to, kā iekarot ārvalstu tirgus un nepazust tajos, kas jādara, lai izprastu klientu vēlmes citās valstīs, kā saliedēt vienā komandā dažādu kultūru pārstāvjus, kas jāņem vērā uzrunājot starptautisku auditoriju utt.
Lessons Learned, Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Jo talantīgāki darbinieki strādā uzņēmumā, jo veiksmīgāks ir bizness. Kā pieņemt darbā labākos nozares speciālistus? Kas vadītājam jāzina par konkrētā amata pretendentiem? Kā veidot ekspertu komandu un panākt, ka darbinieku talanti biznesā uzplaukst? Ko darīt, ja darbinieks jāatlaiž? Kāda ir vadītāja loma darbinieku pieņemšanā un atlaišanā? Šajos jautājumos vērtīgus padomus sniedz grāmatu sērijā LessonsLearned izdotie starptautiski atzītu līderu stāsti par veiksmīgiem personāla jautājumu risinājumiem.
Lessons Learned, Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Mainoties biznesa videi, pārmaiņas nepieciešamas arī uzņēmumā, un tās jārealizē, iekams vilciens nav aizgājis. Šādā situācijā vadītājiem jāzina, kā pareizi uzrunāt savu komandu un klientus, pārvarēt birokrātiju, pārvilināt savā pusē opozīciju, uzņemties risku, rast nebijušus risinājumus un radīt oriģinālus produktus, kas paver jaunus tirgus un izaugsmes iespējas.
Šajos jautājumos vērtīgus padomus sniedz grāmatu sērijā Lessons Learned izdotie biznesa līderu stāsti par veiksmīgiem sarežģītu problēmu risinājumiem.
Lessons Learned, Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Kāpjot pa karjeras kāpnēm, vadītājs nonāk dažādās situācijās. Un ir jāizvēlas – izpatikt šefam vai nezaudēt godprātību, apzināties teiktā nozīmīgumu vai nesatraukties par to, kā sacīto tulkos darbinieki, nolaist rokas pēc sakāves vai tiekties pretī uzvarai, sameklēt labākos darbiniekus vai iztikt ar tiem, kurus vieglāk atrast, uztver savu karjeru kā hobiju vai iestaigātu taciņu. Kā rīkoties?
Atbildes un vērtīgus padomus vadītājiem sniedz šajā grāmatu sērijas Lessons Learned izdevumā publicētās pieredzējušu līderu atziņas.