Grāmatas autors ir mehānikas inženieris ar vairāk kā 9 gadu praktisko pieredzi.
Šajā grāmatā ir apkopotas samērā vienkāršas pamatlietas no inženiera darba ikdienas, lai radītu priekšstatu par šīs profesijas būtību, un parādītu, ka inženiera darbs nesastāv tikai no sarežģītiem aprēķiniem.
Grāmatā ir daudz attēli un tabulas, un tā ir sarakstīta vienkāršā sarunvalodā, lai to var lasīt ikviens - gan tie, kas tikai apsver iespēju apgūt kādu no tehniskajām profesijām, gan inženiera amata brāļi, kas savas darba gaitas jau ir uzsākuši vai gatavojas uzsākt.
Šī grāmata ir domāta:
• skolēniem, kas apsver iespēju nākotnē mācīties un saistīt savu dzīvi ar kādu no tehniskajām nozarēm, lai sniegtu ieskatu inženiera profesijā;
• studentiem, kas apgūst kādu no inženierzinātņu nozarēm, lai viņiem būtu vieglāk startēt darba tirgū;
• jaunajiem un esošajiem inženieriem, lai varētu dalīties ar savu pieredzi un zināšanām.
Deviņas komandu lomas, ko tagad pazīst vadītāji un menedžmenta treneri visā pasaulē, tiek pētītas tālāk, pievienojot vērtību sākotnējam komandu lomu jēdzienam. Tiek izklāstītas operatīvās stratēģijas, kas nodrošina idejas, metodes, jaunu informāciju un padomu, ko var izmantot organizācijas labā.
Autoru kolektīvs: Harvard Business Review on
Šajā grāmatā apkopoti jaunākie uzskati par līderību, īpašu uzmanību veltot veiksmīgiem līderības stāstiem. Autoru vidū ir atzīti un slaveni šīs jomas eksperti: Daniels Goulmens, Tomass Devenports, Roberts Džofijs, Gerets Džounss un citi. Kā kļūt par līderi ir grāmata, kas nepieciešama ikvienam vadītājam.
Autoru kolektīvs: Harvard Business Review on
Ikvienam uzņēmumam ir jāpārdod savas preces vai pakalpojumi, lai izdzīvotu. Gan tad, ja ir jāslēdz darījumi ar plaša patēriņa tirgus klientiem, gan tad, ja runa ir par individuālajiem pircējiem, gan tad, ja darījumos iesaistītas daudzas puses, jums ir labi jāpārvalda pareizās darījumu slēgšanas tehnikas. Šajā izdevumā jūs uzzināsiet, kā pilnveidot pārdošanas speciālistus, lai pārvaldītu «inteliģento» pārdošanu, kādam jābūt labam pārdevējam, kā piedāvāt darījumu pareizajiem lēmuma pieņēmējiem, kādēļ piedāvājums ir tikpat svarīgs, cik tā paudējs un saņēmējs.