Kā pārvērst auksto zvanīšanu karstā peļņā
Pārdošana pa telefonu sniedz vienkāršus padomus par to, kā, izmantojot pareizos paņēmienus, uzlabot pārdošanu, kā arī nodibināt pašam savu telecentru vai telemārketinga nodaļu. Krisa de Vintere norāda uz visbiežāk sastopamām kļūdām un sniedz ieteikumus, kā maksimizēt pārdošanu pa telefonu, aplūkojot praktiskus ieteikumus šādās jomās:
– peļņas maksimizēšana, izmantojot pārdošanu pa telefonu;
– aukstās zvanīšanas tehnikas;
– pirkšanas signālu pamanīšana;
– iebildumu pārvarēšana;
– sava telecentra izveide;
– piemērotu darbinieku izvēle;
– darbinieku apmācīšana un motivēšana.
Vai nu jūs esat menedžeris, kas vēlas uzsākt pārdošanas pa telefonu operācijas, vai arī komandas loceklis, kas vēlas uzlabot savu sniegumu, – šī grāmata jums būs noderīgs palīgs.