Autors: Derkevica-Pilskunga, Jolanta
Zinātniskā monogrāfija balstīta uz promocijas darbu "Domino efekta teorija un tiesiskais regulējums: komunikācijas riska un krīzes situācijās ietekme uz Latvijas uzņēmumiem". Izpratne par efektīviem komunikācijas vadības principiem un procesiem riska situācijā uzņēmējiem sniedz iespēju pieņemt lēmumus, kas nepieciešami, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo rezultātu savos uzņēmumos.
Šis vērienīgais un pārdomas rosinošais jaunais darbs piedāvā visaptverošu lēmumu pieņemšanas analīzi visās dzīves jomās. Mēs nezinām, kāda būs nākotne. Bet mums tomēr ir jāpieņem lēmumi. Tāpēc mēs tiecamies pēc noteiktības, kas nevar pastāvēt, un izgudrojam zināšanas, kuru mums nav. Taču cilvēki gūst panākumus, jo ir pielāgojušies videi, kuru saprot tikai nepilnīgi. Visā vēsturē mēs esam izstrādājuši dažādus veidus, kā tikt galā ar radikālo nenoteiktību, kas nosaka mūsu dzīvi. Šī tiešā un acis atverošā grāmata balstās uz biogrāfiju, vēsturi, matemātiku, ekonomiku un filozofiju, lai izceltu visveiksmīgākās un tuvredzīgākās metodes, kā tikt galā ar nezināmu nākotni.
Galu galā autori apgalvo, ka mūsu laikmetā izplatītā metode ir nepilnīga, sniedzot mums kļūdainu izpratni par mūsu spējām prognozēt, kas noved pie daudzām problēmām, ar kurām saskaramies šodien.
Atklājiet visu, kas jums jāzina, lai uzlabotu savas vadītāja prasmes. Tas ir lasītājam draudzīgs ceļvedis par visiem organizācijas vadības aspektiem. Uzziniet, vai efektīvāk ir vadīt ar ietekmi vai kontroli. Vai deleģēšana ir produktivitātes atslēga un kā rīkoties ar dažādām personībām. Uzzināsiet kā veidot savas vadtāja prasmes un gūtu vislabākos izpildes rezultātus no savas komandas. Grāmata domāta gan atzītam, gan topošam vadītājam kurš mācās uzņēmējdarbības vai vadības kursos.
Grāmata domāta ikvienam, kurš vēlas sākt savu biznesu, lai kļūtu par veiksmīgu vadītāju vai vienkārši tiem, kuri vēlas uzzināt vairāk par uzņēmējdarbības un vadības pasauli.
Šī izaicinošā darba autors apkopojis pasaulē plaši pazīstamu firmu pieredzi, kā organizēt darbu, radikāli izmainot uzņēmuma menedžmenta stratēģiju atbilstoši 21.gadsimta tendencēm.
Grāmata rosinās ikvienu uzņēmuma vadītāju padomāt - varbūt es arī varu strādāt savādāk?