Balvu Centrālā bibliotēka

Tirgus ielā 7, Balvi
no 2024. gada 1. jūnija līdz 31. decembrim
Pirmdien 10.00 - 18.00
Otrdien 10.00 - 18.00
Trešdien 10.00 - 18.00
Ceturtdien 10.00 - 18.00
Piektdien, sestdien, svētdien SLĒGTS.

Autors: Praude Valērijs

V. Praudes grāmatā izklāstīti mārketinga teorētiskie pamati, to praktiskās metodes, koncepcijas un piemēri.

Pārdomāta struktūra ļauj to izmantot situācijās, kad uzņēmumam jāpieņem konkrēti mārketinga lēmumi. Īpaša uzmanība pievērsta mārketinga stratēģijai, patērētāju vērtībām, produkta vadīšanai, cenas veidošanai, produkta izplatīšanai un mārketinga komunikācijām.

Grāmata adresēta studentiem, speciālistiem un uzņēmējiem.

 

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Autors: Praude Valērijs

Autors cenšas parādīt un pierādīt, kā, pamatojoties uz mārketinga koncepciju un tās realizēšanas instrumentiem, uzņēmumi var sasniegt izvirzītos mērķus un attīstīt savu biznesu.

Lai atvieglotu grāmatas satura uztveri, tā ilustrēta ar zīmējumiem, dotas daudzas tabulas, kas papildina tekstu.

Normunda Tiltiņa mākslinieciskais noformējums.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Autors: Praude Valērijs

Grāmatas Menedžments trešais izdevums ir pārstrādāts un papildināts ar jaunākajām teorētiskajām atziņām un nodaļām par menedžmenta sociālo atbildību, cilvēka resursu menedžmentu, pārmaiņu un inovāciju menedžmentu u.c.

Autors centies izklāstīto vielu maksimāli tuvināt Latvijas ekonomiskajiem apstākļiem. Izmantotas arī rietumu zinātnieku jaunākās atziņas.

Autors cer, ka šī grāmata būs labs palīglīdzeklis menedžmenta studēšanā un praktiskā darbā.

Apskatīt tiešsaistes katalogā

Autors: Praude Valērijs

Grāmatā autors izklāsta menedžmenta teorijas pamatus, kas atvieglo organizācijas darba organizēšanu visos līmeņos.

Īpaša uzmanība pievērsta menedžmenta funkcijām, darbības motivēšanai, kominkācijai, lēmumu pieņemšanai, pārmaiņu un inovāciju menedžmentam u.c.

Trešais pārstrādātais izdevums papildināts ar nodaļām par līderību, informācijas tehnoloģiju attīstību, vērtību veidošanas ķēdi menedžmentā. Autors cer, ka grāmata būs labs palīglīdzeklis menedžmenta studijās un praktiskā darbā.

Apskatīt tiešsaistes katalogā