Vilfrīds Reiters vairāk nekā 15 gadu trenē, apmāca un konsultē visu nozaru vadītājus un darbiniekus projektu menedžmenta jautājumos.
75% projektu piedzīvo neveiksmi, nav gatavi laikā, pārsniedz budžetu vai arī nesasniedz projekta mērķi.
Ar 33 praktisku piemēru palīdzību autors atklāj, kā dažādu projektu intereses saskaras ar melu mudžekli. Viņš norāda, kuras plānošanas metodes ir efektīvas, kā pretoties darba devēju un klientu maldīgajiem priekšstatiem un kā veiksmīgi novest projektu līdz mērķim.Grāmata paredzēta visiem projektu vadītājiem, kā arī tiem, kuri piedalās jebkādu projektu īstenošanā.
Šī grāmata ir pirmā publikācija, kas tapusi vislielākā izpētes projekta rezultātā, kāds jebkad īstenots pārdošanas prasmju jomā.
Tajā rodams svaigs skatījums uz lielāka apjoma pārdošanu un nepieciešamajām cilvēka īpašībām, kas vēlamas, lai pārdošana sekmētos.
Darbā iekļauti skaidrojoši attēli.
Harvard Business Review on
Lai uzvarētu konkurencē, jūsu uzņēmumam ir efektīvi jārīkojas nozīmīgu aktivitāšu īstenošanā, tostarp radot un pārdodot sarežģītus produktu un pakalpojumu komplektus.
Tas prasa lielu, daudzpusīgu komandu veidošanu, kas ietver ekspertus no dažādām jūsu organizācijas daļām. Tomēr noteiktas šo komandu iezīmes patiesībā var kavēt sadarbību.
Kā radīt vidi, lai starpfunkciju komandas darbotos sekmīgi? Šis izdevums jūs apbruņos ar pārbaudītām tehnikām, kas ļaus radīt daudz efektīvāku sadarbību uzņēmumā.
Kā panākt pārdošanas pieaugumu, izmantojot mutvārdu atsauksmes?
Ikviens pārdevējs ļoti labi saprot, kāds spēks un ietekme tirgū ir mutvārdu atsauksmēm par kādu produktu. Tomēr gandrīz neviens neapjauš, cik patiesībā liela ir to ietekme. Mutvārdu atsauksmēm ir TŪKSTOŠKĀRT lielāks spēks tirgū nekā tradicionālajam mārketingam.
Ja mārketingu varētu uzskatīt par karošanu, tad mutvārdu atsauksmes būtu bioloģiskais karš. Ir idejas, kas izplatās neticami ātri, un gandrīz nekas nevar tās apstādināt. Tās šķērso robežas un izplatās tik strauji, ka šķiet – ikviens šajā pasaulē runā par šo ideju.