Autors: Džeks Kenfīlds, Dženita Svicere
Rokasgrāmata visiem, kas cenšas sasniegt profesionālos vai personiskos mērķus un piepildīt savus sapņus.Lai saprastu, apgūtu un sāktu izmantot savā labā panākumu principus, Džekam Kenfīldam vajadzēja 30 gadus.
Šie principi kādreizējam skolotājam palīdzēja kļūt par multimiljonāru, veiksmīgu grāmatu izdevēju, autoru un starptautiska līmeņa panākumu ekspertu.
Džeks Kenfīlds ir viens no izcilākajiem panākumu koučiem ASV, slavenās grāmatu sērijas „Cāļa zupa dvēselei” līdzradītājs, starptautiski atzīts korporatīvais treneris, populārs lektors, radio un TV sarunu šovu viesis.
“Pirmā PR grāmata” noteikti ir jāizlasa katram, kas grib saprast sabiedrisko attiecību pamatus un iegūt vienkāršu un iedarbīgu rīku kopu, ko uzreiz var likt lietā.
Tā noderēs studentiem, preses sekretāriem un sabiedrisko attiecību vadītājiem, mārketinga speciālistiem, uzņēmumu vadītājiem un īpašniekiem, kā arī publiskām personām un ierēdņiem, kuri saprot, ka lietpratīgas sabiedriskās attiecības viņiem palīdzēs gūt sekmes.
Kopš Napoleona Hilla grāmatas Domā un kļūsti bagāts! pirmā izdevuma 1937. gadā tā miljoniem cilvēku kļuvusi par neaizstājamu labklājības un panākumu bībeli.
Napoleona Hilla meistardarbs joprojām ir aktuāls. Tas izturējis gadu un ekonomikas krīžu pārbaudi, pierādot, ka ir visu laiku izcilākais bestsellers par to, kā gūt reālas bagātības jebkurā dzīves jomā.
Grāmata savaldzina ar autora teju vai pravietiskajām atklāsmēm. Viņš apraksta koncepcijas, kas tolaik vēl pat nebija definētas – mentorība, vizualizācija, prāta vētra un citas. Napoleona Hilla kapitālisma analīze ir visplašākā un pārliecinošākā, kāda jebkad veikta. Viņa pieņēmumi par cilvēka smadzeņu funkcijām apsteidz modernus zinātniskos pētījumus un pašanalīzes jautājumi ir izmantojami arī šodien. To dēļ vien ir vērts izlasīt šo grāmatu.
Autors: Hofs Kjells Gunnars, Alsniņa Rasma
Grāmata «Biznesa ekonomika» ir populārs mācību līdzeklis universitāšu un koledžu studentiem uzņēmējdarbības ekonomikas zināšanu apgūšanai, to iecienījuši arī tehnisko fakultāšu studenti. Savukārt uzņēmēji to izmanto kā rokasgrāmatu.
Mācību grāmatas mērķis ir sniegt dziļas pamatzināšanas uzņēmējdarbības ekonomikas teorijā un ar piemēru palīdzību dot ieskatu ekonomiska rakstura problēmās, ar kādām praksē sastopas uzņēmumi un pēdējā laikā arī valsts un pašvaldību sektors, kā arī aprakstīt šo problēmu risinājumus.
Jaunais izdevums ir lasītājiem draudzīgāks, tajā teorija iet rokrokā ar šā brīža praksi gan Norvēģijā, gan Latvijā – teksts ir papildināts ar dažādu uzņēmumu raksturojumu un situāciju aprakstiem no uzņēmumu ikdienas.Ivetas Medvidas tulkojums latviešu valodā.