Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Kā neļaut konkurentiem sevi apsteigt, atņemt tirgus daļu un klientus?
Radošu domu un jaunas tehnoloģijas kā efektīvu ieroci konkurences cīņā un panākumu atslēgu jaunu tirgu apguvē uzņēmējiem iesaka pieredzējuši vadītāji grāmatu sērijas Lessons Learned izdevumā.
Viņi skaidro, kā izpētīt biznesa vidi, noskaidrot klientu vēlmes, neapslāpēt radošu domu, neļauties stagnācijai, sekmīgi ieviest jauninājumus un apgūt jaunus tirgus. Šie padomi noder gan tiem, kuri arvien meklē ko jaunu, gan tiem, kuri riskē nelabprāt.
Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Ja uzņēmumā stratēģija un mērķi ir vienkārši, visiem saprotami, tad arī uzņēmums strādā efektīvi un labi nopelna. Savukārt, ja komandai ik dienas jāpilda “neiespējamā misija” – aizej tur, nezin’ kur, atnes to, nezin’ ko, tad gaidītā peļņa izpaliek. Kā noteikt īstos mērķus un, tos īstenojot, neieslīgt pašapmierinātībā? Kāda loma stratēģijas izveidē ir ne tikai uzņēmuma vadībai un saskanīgam komandas darbam, bet arī klientiem un konkurentiem? Kāda stratēģija nesīs vislielāko peļņu? Daloties savā pieredzē, uz šiem jautājumiem grāmatu sērijās Lessons Learned izdevumā atbild starptautiski atzīti biznesa līderi.
Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Ikviens sevi cienošs un sociāli atbildīgs uzņēmējs domā ne tikai par šābrīža peļņu, bet arī par nākamajām paaudzēm atstāto mantojumu – zaļu un dzīvu dabu.
Kā uzņēmējam radīt savam biznesam atbilstošu vides vīziju, kā uzņēmumā pareizi risināt vides aizsardzības un racionālas dabas resursu izmantošanas jautājumus, kā videi draudzīga attieksme sasaucas ar uzņēmuma peļņu un kā uzņēmuma vides programmu izskaidrot savai komandai un sabiedrībai, stāsta vadītāji, kas, “zaļi” domājot, uz zaļa zara tikuši”, strādājot starptautiskos uzņēmumos.
Lessons Learned, sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Izcilam rezultātam biznesā vajag gan labu stratēģiju, gan sekmīgu tās realizāciju, gan izpratni un zināšanas par pārmaiņu realizēšanu. Kā rīkoties, ja uzņēmums cietis zaudējumus? Vai vadītājam jāpieņem lēmumi, kas patīk visiem? Kad pārāk detalizēti biznesa plānu izklāsti, birokrātiska muldēšana un sarežģīti ekspertu padomi traucē īstenot ideju? Cik ātri vadītājam jāievieš pārmaiņas un kā jauno plānu īstenošanā izvairīties no nekārtībām?
Uz šiem jautājumiem atbild un par savu pieredzi biznesa mērķu sasniegšanā stāsta starptautiski atzīti biznesa līderi.