Pakalpojumu dizains ir strauji augoša dizaina un biznesa vadības interešu joma. Ir daudz grāmatu par to, kā sākt darbu, taču šī ir pirmā grāmata, kurā aprakstīts, kas ir “labs” pakalpojums un kā to izveidot. Šajā grāmatā ir izklāstīti ēku pakalpojumu pamatprincipi, kas lietotājiem ir piemēroti. Demistificēt to, ko mēs saprotam ar “labu” un “sliktu” pakalpojumu, un aprakstīt visu pakalpojumu kopīgos elementus, kas nozīmē, ka tie vai nu darbojas lietotāju labā, vai ne. Praktiska grāmata gan praktiķiem, gan nepraktizējošiem cilvēkiem, kurus interesē labāka pakalpojumu sniegšana, šī grāmata ir galīgais jaunais ceļvedis, lai izstrādātu pakalpojumus, kas noder lietotājiem.
Kad Bils Geitss lūdza Vorenam Bafetam labu grāmatu par biznesu, viņš, ne mirkli nešauboties, iedeva viņam savu Džona Brūka biznesa piedzīvojumu eksemplāru. Šī grāmata, kas uzrakstīta pirms vairāk nekā 40 gadiem, stāsta par Amerikas korporatīvo un finanšu dzīvi pirms pusgadsimta. Volstrītas stāsti ir dramatiski, saistoši un satriecoši aktuāli. Pats Geitss par to saka: "Biznesa vadības principi nemainās, un pagātne var kļūt par pamatu ideju attīstībai vadības jomā, ... un pat ja jums ir labākais produkts vai biznesa plāns, tas neko nenozīmē, bet, ja jums ir vadītājs, kurš var atrast jaunas pieejas problēmu risināšanai, uzņēmumam būs lieliska nākotne. " 12 klasiskie stāsti ir stāsti par smalkām viltībām un finanšu pasaules mainīgo dabu. Brūkss nepakļaujas vienkāršotiem veiksmes skaidrojumiem, viņš plaši aptver šo tēmu, izpētot tās dziļumu, runā par īstām drāmām un laimīgiem brīžiem ...
Godalgotais Podcast apraides veidotājs Gijs Razs ir intervējis vairāk nekā 200 ļoti veiksmīgus novatorus no visas pasaules, lai atklātu pārsteidzošus patiesus stāstus. GRāmatā "How I Built This" viņš dalās ar padomiem ikviena uzņēmēja ceļojumam: sākot no idejas formulēšanas sākuma, beidzot ar naudas piesaistīšanu un darbinieku pieņemšanu darbā, līdz sava tirgus atrašanai un, visbeidzot, līdz reālas algas izmaksai. Šī ir obligāta lasāmviela ikvienam, kurš kādreiz ir sapņojis sākt savu biznesu un prātojis, kā veiksmīgi uzņēmēji savus sapņus varēja padarīt par realitāti.
Viegli lasāms, praktisks ceļvedis, kas aizvedīs jūs no senās gudrības līdz mūsdienu domāšanai. Grāmata jums palīdzēs izvirzīt un attīstīt jaunus mērķus un radīt jaunas idejas, lai varētu tās realizēt nākotnē. Grāmata ļauj pozitīvu domāšanu pārvērst attieksmē, ambīcijās un darbībā, lai jūs gūtu uzvaru. Šī grāmata palīdzēs jums: Veidot pārliecību, apgūstot septiņus soļus uz pozitīvu domāšanu ; Būt veiksmīgam, pārvēršot vājās vietas par stiprajām pusēm ; Iegūt uzticību, darot pareizās lietas pareizu iemeslu dēļ ; Uzņemties atbildību, kontrolēt lietas, nevis ļaut tām sevi kontrolēt ; Gūt uzticību, attīstot savstarpēju cieņu ar apkārtējiem cilvēkiem ; Sasniegt vairāk, novēršot šķēršļus.