Autori: Deivids Filipss un Filips Jangs
Praktisks ceļvedis, kā izveidot tiešsaistes stratēģiju sociālo plašsaziņas līdzekļu pasaulē
Internets ir radikāli pārveidojis sabiedrisko attiecību praksi. Pārmaiņas skārušas ne tikai veidu, kā sabiedrisko attiecību speciālisti veic saziņu, bet arī mainījušas pašu saziņas dabu.
Šī grāmata sniedz ieskatu lasītājiem, kā gudri un efektīvi izmantot sabiedriskās attiecības tiešsaistē.
Autori piedāvā plašu ieskatu sociālajos plašsaziņas līdzekļos, aplūkojot pārmaiņas kultūrā, saziņā un vērtībās, pētot jaunos informācijas modeļus, kā arī detalizēti analizējot interneta komerciālo nozīmi un tā izmantošanu kā plašsaziņas līdzekli.