Viss par personīgā tiešā mārketinga ārpakalpojumiem
Autori: Elisone Viljamsa, Rodijs Malins
Ja jūsu darbība kaut nedaudz saistās ar tiešā mārketinga ārpakalpojumiem, šī grāmata domāta tieši Jums! Šī plašā tēma aplūko visus izmantotos mārketinga paņēmienus, tostarp pārdošanu, merčendaizingu, auditu, degustācijas un demonstrācijas, pieredzes mārketingu, pasākumus un ceļojošās prezentācijas, kā arī slēpto pircēju. Grāmata izdota ar mērķi radīt lasītājiem pārliecību, pieņemot lēmumus par mārketinga plānā iekļautajām tiešā mārketinga ārpakalpojumu aktivitātēm, un parāda, kā īstenot šīs aktivitātes, lai iegūtu labāko rezultātu no mārketinga ārpakalpojumu sniedzēja.