Efektīva personiskā saziņa sabiedriskajās attiecībās analizē, kā var uzlabot saziņu, pārvaldot sabiedrisko sakaru veidošanas, ziņas veidošanas, domāšanas un izturēšanās veidus. Šī grāmata sniedz praktiskas vadlīnijas, lai izprastu dažādos, saziņu ietekmējošos aspektus. Tiek aplūkoti procesi, uz kuriem balstās dialoga veidošana, konfliktu risināšana, spriedzes mazināšana, efektīva klientu apkalpošana un daudzas citas tā dēvētās «maigās» saziņas prakses iemaņas. Endija Grīna grāmata ir arī vērtīgs palīgs, lai izprastu jaunās tendences un izaicinājumus, ar kuriem sabiedrisko attiecību speciālisti saskaras informācijas pārpilnības laikmetā, to skaitā cilvēku savstarpējās un dziļi personiskās saziņas veidošanos un speciālistu kā «dzīvu zīmolu», kā arī mutvārdu – un datorpeles klikšķa – saziņu.