Situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadīšana
Reputācijas vadības stratēģijas paver ieskatu radikāli jaunā pieejā situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadībā. Šī grāmata nav akadēmisks izdevums, lai gan tajā ir atsauces arī uz citu autoru darbiem, domām un uzskatiem. Tajā ir doti vairāki piemēri, tomēr tā nav situāciju piemēru konspekts, kas atklāj to, cik būtiska ir uzņēmuma reputācija. Tā nav arī «ko darīt» rokasgrāmata, lai gan katras nodaļas beigās tiek sniegti praktiski padomi un ieteikumi. Tā drīzāk ir pārdomu rezultāts, «signāls pārmaiņām», kas radies, apkopojot autora darba pieredzi.
Grāmatā aplūkots, kā uzņēmumos tiek definēta un vadīta reputācija, kādas tendences, pārmaiņas, būtiskākās atšķirības vērojamas reputācijas terminoloģijā, stratēģijās un sagatavotībā krīzes situācijām un kādas pārmaiņas būtu veicamas krīžu vadībā, situāciju vadībā un sociālās atbildības aspektā.