Bizness šodien darbojas nenoteiktības apstākļos, kādi agrāk nav piedzīvoti. Jo lielāka nenoteiktība, jo daudzveidīgāki ir draudi biznesam. Lai vadītu ārējos riskus, nepieciešams izvēlēties atbilstošus analītiskos līdzekļus un iekļaut riskus savā stratēģiskajā lēmumu pieņemšanā. Kādai jābūt stratēģijai neparedzamos apstākļos? Kādi zemūdens akmeņi slēpjas konkrētajā biznesa nozarē, tehnoloģijās, zīmolā, konkurentos un klientos? Kā pieņemt pareizos lēmumus? Skatīties nākotnē vai atskatīties pagātnē? Veidot jaunu uzņēmumu vai tomēr atjaunināt veco sistēmu? Atbildes uz šiem jautājumiem grāmatā Ārējā riska vadība sniedz pieredzējuši biznesa eksperti.
No angļu valodas tulkojis Jānis Greivuls.