„Šīs grāmatas mērķis ir iepazīstināt ar biznesa psiholoģiju un percepciju jeb uztveri, skaidri un kodolīgi sniedzot attiecīgās tēmas pamata teorijas un praktiskus piemērus. Šī grāmata ne tikai skaidri parāda, ka percepcija jeb uztvere ir attiecināma uz pilnīgi visu šai dzīvē, bet arī izskaidro, ko tad mums ar to darīt biznesā, politikā, karjerā, audzināšanā un privātajā dzīvē.
Mums visapkārt ir ļoti daudz spējīgu cilvēku, tomēr darba pieredze un zināšanas ir to īpašību kopums, ko meklē ikviens. Tāpēc ir ļoti svarīgi papildināt savu darba pieredzi ar teorētiskām zināšanām, jo uzņēmējdarbība balstās uz teoriju un pētniecību, bet profesionāļiem, lai būtu veiksmīgi, ir jāapgūst gan teorija, gan prakse. Un tieši tas ir šīs grāmatas mērķis – sniegt gan teorētiskas, gan praktiskas zināšanas.
Ja jūs vēlaties rast jaunas idejas, iegūt jaunu domāšanas veidu un daudzveidīgas zināšanas, tad lasīšana ir vissvarīgākā lieta. Un visas uzkrātās zināšanas palīdz gan privātā dzīvē, gan arī biznesā. Jo vairāk izlasi, jo vairāk uzzini, jo vairāk izproti.”