Balvu Centrālā bibliotēka

Tirgus ielā 7, Balvi
no 2024. gada 1. jūnija līdz 31. decembrim
Pirmdien 10.00 - 18.00
Otrdien 10.00 - 18.00
Trešdien 10.00 - 18.00
Ceturtdien 10.00 - 18.00
Piektdien, sestdien, svētdien SLĒGTS.

Autors: Praude Valērijs

V. Praudes grāmatā izklāstīti mārketinga teorētiskie pamati, to praktiskās metodes, koncepcijas un piemēri.

Pārdomāta struktūra ļauj to izmantot situācijās, kad uzņēmumam jāpieņem konkrēti mārketinga lēmumi. Īpaša uzmanība pievērsta mārketinga stratēģijai, patērētāju vērtībām, produkta vadīšanai, cenas veidošanai, produkta izplatīšanai un mārketinga komunikācijām.

Grāmata adresēta studentiem, speciālistiem un uzņēmējiem.

 

Apskatīt tiešsaistes katalogā